umutetm Bende carşamba günü yaptım akşam 11de kızlar iğne öncesi ve sonrası kasık ağrım var benim sızlama şeklinde sizde de oldumu
Cansin_01 umutetm benimde iğne vurduğum gün öyleydi hatta kalktığımda ağrılarım vardı iğneyi yaptım hala devam ediyodu
mlkertrkn 21 Şubat’ta iğne vuruldum, bugün 14.gün kan testi verdim. 51,34 pozitif çıktı, 2 gün sonra tekrar kan testi vermemi istedi doktor, umarım herşey yolundadır🤲🏻
sennur32 mlkertrkn hayirli uğurlu olsun İnsllah saglıkla kucagina al. iğne zmaninda iliski nasil oldu. igne gunu sonrasi hangi gunleri degerlendirdiniz. acaba bide belirtiler nasildi 🥲🥲
mlkertrkn sennur32 iğne olduğum gün dahil üst üste 3 gün değerlendirdik, sonrası bir boş bir dolu olacak şekilde ilerledik. İğne olduğum günün ertesi neredeyse yürüyemeyecek kadar kasık ağrım oldu, muhtemelen o gün çatlama gerçekleşti. Allah isteyen her kuluna nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
tugbaugur mlkertrkn aynısını yaşadım dün sabah 🥺 cuma sabah iğne vurundum cumartesi sabah kıvrandım resmen sanırım çatlama oldu o an 🥰
evrem07 mlkertrkn aynen bende böyle oldum iğne günü ilişki oldu ama o kadar ağrım yoktu ertesi günü ilişki sonrası çok şiddetli ağrım oldu 2 gün sürdü sonraki gün yapamadık ağrıdan
Cansin_01 sevimlipandahii aa senin az kalmış sonucuna ulasmana🤗 benim şimdiden göğüs hassasiyetiim başladı hafiften
mlkertrkn tugbaugur Allah isteyen herkese nasip etsin, tabiki dua ederim☺️ sonucunuzu paylaşın sizde, inşallah güzel haberler alırsınız🤲🏻 çifte bayram sevinci yaşayalım 🌸
mystery94 Cansin_01 bende cuma günü cumartesi ye bağlayan gece 01:00 de vuruldum :) sadece 24. Saati değerlendirdim
Cansin_01 mystery94 banada 36.saatten sonra dedi doktor bide ertesi günü.. sonrasida günaşırı.. inşallah tutar 🤲🏻
mystery94 Cansin_01 benim eski doktorum öyle diyodu kuzum doktoru değiştirdim bu doktor sadece 24. Saat sonra boş sonra tekrar dolu gün aşırı şeklinde dedi bide nenilacı verdi iğneden sonra size bana fitil bide bi hap verdi
Cansin_01 sevimlipandahii tabiki normaldir herkesin vücudu bir değil. Mesela benim bugünde sol bacağım kasigim sızlıyor igneliyor resmen. Bide kalçama doğru da ağrı var. Hı dinlenmiyorum yoğunum yoruldugum içindir belkide
metonunannesiyim Ben geçen ayin 10unda çatlatma iğnesi oldum 17. Gün test yaptım negatif adetim geçti 8 gün test yaptım yine negatif Bütün umutlarım tükendi yani
Cansin_01 mystery94 ben öyle de denedim canım ya bundan 8 ay önce özele gitmiştim bana yine iğne vermişti o doktorum seninki gibi önerdi ama tutmadı. Geride gitmedim o doktora. Şimdi devlete gittim ikinci olarak o da bu şekilde önerdi. Her doktorun uygulaması farklı oluyor. İğne sonrası için bişey vermedi bana. Sadece vitamin kullanıyorum ben sabah akşam her gün adet olsam bile kullanıyorum geçen ay vermişti hamile kalana kadar kullanacaksin demişti.