sennur32 erken kuzum ya bekle biraz.. belirtilerine bakılırsa aslında oladabilir çünkü ben iki kimyasal gebelik yaşadım ikisindede ayaklarım buz oldu üşüdüm hatta 9.gunden itibaren uyku vardı ama bayiliyordum o uyku ayrı bir uykuydu içim geciyodu resmen olduğum yerde. Ama benim sana tavsiyem dayanabildigin kadar adetimne kadar dayanman.. doktorum da dedi adetin 2 gün gecikse bile test yapma dedi bana. Bence kimyasal v.s bişey olabilir düşüncesiyle söyledi diye hissediyorum. Erken test yapmak gerçekten yorucu yıpratıcı..ben adetim gecikirse test yaparım