Cansin_01 Bugün sabah 10′da çatlatma iğnesi (Ovitrella) vurdum.. Benim gibi süreci olanlar birlikte takip edebiliriz🤗 inşallah bu ay o aydır 🙏🏻💜🌺
aycacil Cansin_01 inşallah güzel haberler alacağımız bir aydır bende pazartesi vuruldum iğnemi beklemedeyim 🥹
sevimlipandahii Cansin_01 26 Şubat’ta 10 gün önce vuruldum 🫠 Sancılanma ve göğüs hassasiyeti dışında bişey yok
Cansin_01 aycacil inşallah 🤲🏻 hepimiz burda bebek hasreti yaşıyoruz rabbim bu hasreti vuslata çevirsin inşallah 🕊️🐣🧡
Cansin_01 tugbaugur ayy ya sabah uyandığımda benim ağrılarım vardı sendede oldu mu ? Yani iğne vurmadan önce. İğneyi vurdum daha devam ediyordu akşam üzeri gibi geçti biraz biraz
tugbaugur Cansin_01 evet benim 2-3 gündür devam eden ağrım vardı iğne sonrası kasık ağrısı biraz fazlalaştı ,demin bi saat kadar önce çok fena ağrım oldu 20 dk kıvrandırdı beni , araştırıyorum hepsi normal çıkıyor 😅🤧
Cansin_01 tugbaugur öylede ben neyden korkuyorum biliyo musun? Hadi iğne öncesi yumurta kendiliğinden catladiysa. Benimde az çok ağrım vardı ama bu sabah daha baskındi ağrılar
tugbaugur Cansin_01 kontrole gitmedin mi tekrar doktor son bi bakıp öyle yaptırdı iğneyi bana , çatlamış olsa bile ilişki olduysa yaşıyormuş spermler yani geç kalınmış sayılmaz bence herhalde
Cansin_01 tugbaugur hayır bana en son kontrolde geri gelmene gerek yok cuma günü sabah 10 da vur iğnenin demişti. Ama diyorum ya felaket ağrım vardı sabah. Kendi kendime korku kapladi icimi .. ilişki de en son 3 Mart’ta olsun istedi başka istemedi.yani iğne öncesinde başka ilişki istemedi
tugbaugur Cansin_01 belki iyice büyüyüp gerilmiştir yumurta onun ağrısı da olabilir , yapabileceğimiz tek şey ilişki artık, inşallah çektiğimiz ağrılara değer sonuçlar 🥺🤲🏼
tugbaugur Cansin_01 iğneden bi gün önce iğne günü ve sonrası dedi bana da bugün akşam önemli değerlendirin mutlaka🙏🏼
Cansin_01 tugbaugur aslında tüm sebebi oymuş ama ben nedense korktum 🙈 amin inşallah değer ya zor bir süreç rabbim kolaylastirsn
Cansin_01 tugbaugur evet bugün akşamı ve yarın akşamı önerdi doktorum. Saat bile verdi akşam 22.00 dan sonra degerlendir dedi..Sonraki günlerde günaşırı.. sadece iğne önceki lişkim 3 martti. 3 gün perhiz gibi bişey yaptı
aycacil Melekk_38 hiç test yaptın mı acaba ben perşembe günü be bugün yaptım ikinci çizgi baya silikleşti iğne etkisi kaç günde kaybolur acaba
Cansin_01 sevimlipandahii aa senin az kalmış sonucuna ulasmana🤗 benim şimdiden göğüs hassasiyetiim başladı hafiften
Melekk_38 aycacil ben dün yaptım iğne etkisini görmek için kopkoyu çıktı 10 günden sonra geçer diyolar