hanifeali canım ben ikiz gebeyim. Geçen hafta ultrason muayenelerini yaptırdım ense kalınlıkları güzel geldi burun kemikleri de var. İkili testimin sonıcu çıktı ondada düşük risk görünüyor 1:10000 şeklinde. Bu haftaiçi muayeneye gidecem doktora sonuç göstermeye. Sonuçlar iyi geldiği için bende fetal dna yaptırmam diye düşünüyorum çünkü benim görüştüğüm firmalarda hep 500 euroydu oda 20bin gibi bir fiyat. 3lü 4 lü de yaptırmayı düşünmüyorum. Direk 20.hafta civarı güzel bir perinatologda detaylı ultrason yaptırırım diye düşünüyorum. Başka bir şeye gerek yok şimdilik bir sorun çıkmadıkça