hanifeali 2 li temiz çıktı 3lüyü de yaptık o da temiz çıktı. Detaylı ultrasonda herhangi bi anormali veya risk görünmedi doktor yinede fetal dna veya amniyosentez dhaa net sonuc verir yaptırmak isterseniz dedi yaptırmadım. Kızım suan 3 yasında ve sağlıklı, ama şunu söylıyım tekrar hamile kalırsam durumum oldugu sürece hepsini yaptırırım.