Kızlar ben ikili tarama testi yaptırdım sonuçlarım çok şükür güzel geldi doktor 10000 de 1 çok düşük ama yinede 4 lü tarama testini yaptıralım dedi ikilide risk düşük çıkınca yaptırılmıyor diye biliyorum Fetal DNA da yaptırmanı tavsiye ediyorum dedi ama o özelde yapılıyormuş yapılması şart mı sizce yapılmalı mı birde ortalama fiyatları nedir bileğiniz var mı