Elfidanur dikiş atılırken çoğu kişi hissetmediğini, hissetse bile doğum sancısından sonra pek bişey ifade etmediğini söylüyor. Ama hissedilmemesi daha iyi tabi.
Benim hep korkum doğum sonrası wc kullanımı vs olmuştur (hatta doğumdan saha çok korkardım🙈😁). Yazınız biraz içimi rahatlattı aslında teşekkür ederim 😊🤗