ARYa143
3 dikişim vardı ama içten dısa doğru dikerek gelıyor lar hiç hissetmedim dikiş sırasında sadece kilolu bebek oldugundan dikişim popomq doğruydu oturmam yasaktı ama ben mastit oldugum için sürekli sağım yapmak zorundaydım emzirme yastıgına oturdum 10 gün kadar