Nfs_bebe_ her wc sonrası güzelce temizlenin, sonra batikonlu suyla pansuman yapın ve güzelce kurutun. O bölge ne kadar kuru olursa dikişler o kadar kolay iyileşip düşüyor. İlk başlarda hiç geçmeyecek gibi geliyor ama her geçen gün daha iyi oluyor. Benim 15.günden sonra düşmeye başlamıştı. Ağrı acı da o zaman geçti. Kasıklara vuran sancı da büyük ihtimalle rahminiz toparlandığı içindir. Çok ağrınız varsa parol içebilirsiniz. Doktorum bana öyle söylemişti