snmerd dr lar her zaman için zayıf bebeğin doğumunu daha çok severler bir nebze daha risk azaldığı için . Sizde iri bebekmişsiniz bu genetik olarak oluyor. Diyetisyen eşliğinde devam edebilirsiniz benim de 2-3 hafta kadar öndeydi diyetisyenle devam ettim son 3-4 ay boyunca ve normal doğum 3,650 doğdu