Fatmaa_mehmett Bende ikinci gebeligimde 12 kilo alarak 64 kilo ile doğuma gittim bebeğim 4 kilo doğdu .normal dogumdu yani.
irmb snmerd sizinle haftamız aynı 25+2 yim en son 22+5 de gittiğimde bebek 600 gramdı ee şimdi ortalama 800 900 olsa bence aşırı değil gibi ama tabiki doktoru dinlemekte fayda var
snmerd kavalakurabiyesi ben almam gereken kilo kadar hatta daha azını aldım şeker çıkmadı şükür niye öyle dedi bilmiyorum
D_erin1 snmerd benimkide aynı hafta 1 kilo şeker yüklemesi istedi karın cevresi iriymis şeker çıkar muhtemelen oncekindede vardı gebelik şekeri sende yokmuş demekki karnın besliyor çokta fazla değil 200 gr filan fazla