snmerd doktorlar bazen abartıyorlar kilo konusunu biraz az kilo alsa niye az biraz fazla alsa niye fazla genelde de zaten ultrason ölçümü ile doğan bebiş arasında fark oluyor kilo boy olarak kızımda mesela ilk haftalar önce olmasaydı son haftalar kilo alımı çok yavaşlamıştı zayıf doğardı ama genelde bebekler ortalamayı yakalıyor 20li haftalarda ilerde olanlar 30lardan sonra yavaşlayabiliyor geride olanlar ise hızla kilo alabiliyor hiç belli olmuyor ilk gebeliğimde bende çok takıyordum şekerim falan da yoktu ama iri gidiyor iri gidiyor dedi son haftalar yavaşladı kilo alımı ortalamayı yakaladı