buse2507 ben mesela oğlum 8 kiloyken falan geçtim 5 numaraya. Bu arada Molfix in en iyi bezi pure soft bence. İyice dolana kadar duruyor bir sıkıntı olmuyor. Molfix mavi paket en kötüsü azcik çiş yapsa hemen üstüne geçirdi. İlk zamanlar hep onu kullandik cok iyiydi ama sonradan bozdu. Premium a geçtim taşmama konusunda çok iyi bir bez ama bizde oğlumu biraz pişik yaptı bir de çok aşırı kötü kokuttu çişini. Premium kullanırken çocuk enfeksiyon falan oldu sandık cisi o yüzden kokuyor sandık başka beze geçince koku falan kalmadı 🤦🏻♀️ ama şimdi pure soft u bulması zorlaştı burada marketlere artık gelmiyormus, internetten almaya da pek guvenemedim sahte vs olabiliyor diye, ebebek pofy beze geçtim çok memnunum. Geceleri Prima kullaniyorux gündüz pofy