Aynı sorun bende de var çok sıkışmadıkça molfix almıyorum. Geçen bezi bitti en ulaşabilir olan oydu yine onu aldım. 5numarasını hiç denememiştim yeni 5numaraya geçtik hadi bir umut bu sefer taşırmaz dedim ama yine taşırıyor 🤡gece bağlıyorum sabah üstü ıslak kalkıyor gün içerisinde hiç olmazsa bir kere mutlaka yanlardan 💩 taşıyor. Bu sefer sondu bir daha almam canımdan bezdirdi