buse2507 Denizj kesinlikle çok güzel ❤️ İndirim takip etmiyorum valla uygulamayı indireceğim ama😅 5 numaraya geçicem bende ya elimdekiler
MorKelebek54 buse2507 goon prima ile ayni degerde bez. Kullanan herkes memnun. Hatta kore ya da cin uretiyodu sanirim. Ama turkiyeden cekilmis. E bebekte var ama ben de cok gordum baby me de e bebegin kendi markasi
Havin49_ buse2507 bende ilk oğlumda 6 aylıkken bu sorunu yaşadım bim bezine geçtim 13 aydır bim bezi kullanıyorum
Havin49_ buse2507 bilmem valla ben baya memnunum çoktandır kullanıyorum 4 numaradan sonrası sızdırıyor molfix ama buaralar yine molfix e döndüm eşime kart veriyorlar belirli mağazalarda geçtiği için bende Ordan bez alıyorum
ikinciyesekeranne buse2507 valla her bezde ara ara bu sorunu yaşadım prima dahil. Ama genel olarak en memnun olduğum molfix yine de.
myangelson buse2507 ebebekte ben aldığımda 30 gün içinde beğenmezseniz paranız iade diyordu bende dedim kendilerine guveniyorlar baya alıp deneyelim dedik beğendik yani Molfix pure soft a göre daha büyük daha iyi tutuyor cisi falan
flz3576 buse2507 gün içinde kullanıldığı için sızıntı yapmıyor ama akşam illaki yapıyor akşamı da prima takıyorum işte oda arada taşırıyor ama tüm bezlere göre iyi tuvalete alışana kadar devam 🫥
Mzgnn0234 buse2507 pipisinin yukarı da olmadığından emin olun sadece yukarı tasma oluyorsa ondan da olabilir