Arkadaşlar Merhaba benim bat 4. 5. Gün gecikmedeyim days doctor erken gebelik testi yaptım çok çok silik çizgi çıktı aradan 2,4 saat sonra artımed erken gebelik testi yaptım onda tek çizgi çıktı bel ağrım ara ara kasık ağrım ve göğüs hassasiyetim var sizce kan vermelimiyim regl biraz daha beklemelimiyim ?