Fundayim adetime 2 gün var erken gebelik testi alıp yapıyorum canım ilk defa yaptım Zamanını bekliyorum kan vermek için. Yarın tekrar yapıcam atarım yine😄, stres yapmıyorum daha yeni 8 aylık evliyim hayırlısı olsun.atmamın sebebi de burda çok sayıda tecrübeli insanlar var onlardan birşey duymak iyi oluyor.