ikibabymoms İşte benimde öyle normalde hiç ama hiçç gününü geçirmezdi çocuk düşünmeye başladığımız aydan beri 2,3,5,10 gün gecikmeler yaşamaya başladım folikasit de kullanıyorum acaba ondan mı diyorum ama bilmiyorum bugünde 2 testten birinde çok çok az silik çizgi çıkınca kafam çok karıştı