Merhabalar ben Şubat’ın 7’sinde en son adet oldum işte pazartesi günü kan testi verdiginde: 2.50 çıktı dün verdim kan testi 15.50 çıktı bir de ben hamilelikmde hiç mide bulantısı filan yaşamadım şöyle 2.03 gündür biraz mide bulantısı yaşıyorum gibi hani göğüs ağrım filan yok çünkü hiç olmadı benim hamileliklerimde ama her hamilelik bir değil tabii ki de pazartesi ya da bugün kan testi tekrar versem mi acaba