snmovski ben de ilk kasık ağrısıyla başladı belirti tegl olucam sanmıştım ve çok ağlamıştım🫠 sonrasında göğüslerim acımaya başladı ve hala acıyooorrr, 19 şubatta beta 11 le öğrendim 2 hafta beklemem gerekti kese için resmen aylar geçmiş gibi hissediyorum bugün keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışı duyacakmışız şimdi bu iki hafta nasıl geçecek diye düşünüyorum🫠🥹