vanilya_kokusu_ aysetutucu teşekkür ederim canım 🙏🏻 doğum hikayemi Allah’a izin verirse yazacam Buraya 💖
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ aslında bazen yiyince tedirgin oluyorum sancım gelse 3 4 saat beni hastnede beklettirler😂😂
yasemincel65 vanilya_kokusu_ ben de gittim bugün, 40+4 olduk 41 e kadar durucaz dedi ve yine yüzünü göstermedi kzım 🥹🥲 Gelmezse pazartesiye gün aldık yatış olacak 🥹🥹
vanilya_kokusu_ yasemincel65 yaaa kıyamam suni sancı mi verecekler 🥹Allah’ım bir avazda kurtarsın inşallah seni ya 🥺
yasemincel65 vanilya_kokusu_ evet suni veririz dedi gelmezse de mecburi sezaryen işte bir şekilde çıkması gerek artık 🥹🥹🥹
vanilya_kokusu_ yasemincel65 selametle sağ Salim bir şekilde kucağına alırsın inşallah senden çok güzel bir doğum hikayesi bekliyoruz 🥰
Admsarzu vanilya_kokusu_ benimde kontrol vardi bugün 35+4 2600 gr bebek nst sancılar inişli çıkışlı 60 a kadar çıkıyor ama iniyor geri 20 kere bakalım 11 Mart randevu var bakalım nolcak 🙂
vanilya_kokusu_ Admsarzu selametle gelsin inşallah kilosu gayet iyi bence 11 marta kadar 3 olur büyük ihtimalle 🙏🏻🫶🏻
Admsarzu vanilya_kokusu_ bana az geldi ama doktorum haftasına uyumlu gayet iyi dedi 🙂 inşallah bakalim bu ara hastaydım fazla yiyemedim ondan kilo aldıramadım sanırım
aslikayaa vanilya_kokusu_ ben de 35 oldum bugün gittim bırakalım artık dedi ondan sordum :) sağlıkla kavuşalım inşallah az kaldı