Admsarzu vanilya_kokusu_ bana az geldi ama doktorum haftasına uyumlu gayet iyi dedi 🙂 inşallah bakalim bu ara hastaydım fazla yiyemedim ondan kilo aldıramadım sanırım
aslikayaa vanilya_kokusu_ ben de 35 oldum bugün gittim bırakalım artık dedi ondan sordum :) sağlıkla kavuşalım inşallah az kaldı
vanilya_kokusu_ aslikayaa üç kutu bitirdim ben gidip almaya gerek yok dedim artık valla artik36+4 oldum zaten gelişimi iyi çok şükür akışına bırakıyorum artık
Deleted33000 vanilya_kokusu_ yok uzak mesafe gelini olmaz ama sende doğumda bana dua edeceksin eski kiloma döneyim 😂😂😂😂şaka şaka cocuklurim sagliklarina kavussunlar en kısa zamanda diye diye dua et benim için
vanilya_kokusu_ Deleted33000 haha 😂 bunu mu istedin kız 😂🫣 kaç kilosun niye aşkım ilk gebelikten sonra 80 i gördüm ben,🫣