anonim211 myangelson 1 yıldır devam ediyoruz inferlite olduğu için gülecek bişeyimiz yok heralde hep ciddiyiz 😂😂
myangelson anonim211 Rabbim en yakın zamanda hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🤲🏻 ama gerçekten cok iyi bir doktora gidiyorsunuz. benim riskli gebelikti baya sıkıntılıydı hamileliğim yani erken haftada farkedip acil serklaj attı 1 hafta sonra baktık olmuyor profesör perinatologa yönlendirdi orada da serklaj atıldı. Aydın hoca devam etti kontrolume. Ama maalesef serklaja rağmen enfeksiyondan dolayı erken doğum oldu Aydın hoca hemen müdahale etmesiyle başarılı ameliyat geçirmesiyle sağlam çıktım ameliyattan çünkü rahim yırtılmaya başlamıştı kanamayla girdim riskleri vardı rahim alınabilir veya kan kaybı olup beni kaybedebilirlerdi o yüzden acele ederek ameliyata aldı beni. Oğlum 2 gün yaşadı kaybettik memlekete gittik ertesi gün baş sağlığı için bizzat aradı bizi. Mastıt oldum ilaç yazdı oradan. 40 muayenesine gittiğimde kapıda moralim bozuldu doğal olarak en son geldiğimde hamileydim diye kendisi de çok üzüldü böyle yaparsan olmaz ama bizi kötü hatirlamani istemeyiz inşallah bir daha hamilelikte takip edip doğum yapacağız dedi ama kendisinde doğum olması nasip olmadı tayinimiz çıktı gittik Diyarbakır’dan 🥲
Ayten01 aysetutucu bence gitmeyin bende öyle çok iyi ilgili diye gittim takipliydim çok konuşuyor konuşarak sizi manüpüle ediyor iligili gözüküyor sadece ve çok kısa bakıyor renkli ultrason var ama genelde öyle bakmıyor
aysetutucu Ayten01 sezaryan olucam korkuyorum çarpıntım ve düşük tansiyonum var özellikle sezaryan istedim sezaryan da isteyince Evindar hocayı ve o hastaneyı önerdiler , genesiste dediler ama genesiste hangi hoca bilmiyorum ,
gamze212121 Valla detaylı bakan renkli ultrason veya bu tarz şeylere önem veren özen gösteren bir doktor uok mu
myangelson gamze212121 Aydın hoca her muayenede detaylı bakardı renkli ultrason verirdi 9. Haftadan beri sürekli değil tabi ama 3 kere falan verdi 26 haftaya kadar
aysetutucu myangelson hangi hastane hangi hoca bende Diyarbakır’da sezaryan yapacak iyi bir hastaneye ve doktor arıyorum çarpıntım oluyo tansiyonum düşüyo korkuyorum ondan ötürü donanımlı bir hastane olsun istiyorum doktorda aynı şekil
myangelson aysetutucu Diyarbakır Memorial Aydın Ilgın. Sezaryeni ve eli çok iyi ilk sezaryenim ondaydi sanki hiç ameliyat olmamış gibiydim hemen toparladım ve burada aydın hocada ameliyat olan herkeste aynı şeyi okudum. İkinci sezaryenim başka ilde oldu çok zor toparladim
myangelson anonim211 Allah razı olsun ♥️ buraya taşıdığımızda hamile olduğumu öğrendik oğlum şimdi 1 yaşında bile ☺️
maviiss glnzkrkmz ben kendisine gittim miyomum vardı ve bayağı büyüktü bana çift rahimlisin dedi eger sıkıntısız bi gebelik geçirmişsiniz beğenirsiniz ben beğenmedim kendisini şahsen