gamze212121 13 haftalığım ben de Diyarbakırdayım burada yeni olduğumuz için deneme yanılma yöntemleriyle ilerledim 😆 gittiğim doktorları söyleyeyim
Memorial : Gamze Akına gittim ilgili iyi bir doktor
Memorial : Aydın Ilgını önerdiler bilgili hastası çok ama bana çok soğuk geldi
Dünyapark : Ebru Yücel memnun kaldım
Genesis : Pınar hanıma gittim ve ilgisi ve fiyat olarak burada karar kıldım
Neden diğerleri değil : Memorial fiyat olarak bana yüksek geldi kamu indirimimiz var ama ona rağmen fiyat olarak diğer hastanelere göre çok farklıydı. Dünyapark doktor konusunda aslında sıkıntı yaşamadım ama ben ordayken hafta sonu acil sezaryen geldi ve hemşirelerin eli ayağı birbirine dolaştı yetkili olan dosya açacak kişiler orda değil diye uzun süre bekletildi bu beni nedense biraz tedirgin etti 😄 Genesis fiyat olarak olsun doktor olsun daha fazla içime sindi.
Devlet hastanesinde de Mehmet Özgür bey var çok övdüler ama ben randevu bulamadım