Ben Aydın Ilgın a gittim 2019 yılında. Size şöyle söyleyeyim evet soğuk gibi yapısı ama o kadar harika bir hekimmiş ki şehir değiştirdikten sonra anladım. Ondan sonra hiçbir doktor o kadar bilgili ve düzgün gelmiyor. Yakın olsam acımadan yola zorluğa ona giderim doğum yaparım o kadar bilgili ve net. Çok tavsiye ederim düşünene. Ve sezaryen dikişlerini herkes sormuştur kim yaptı diye. Soğuk görünsün önemli olan sizi ve çocuğunuzu düşünsün.