deletedmom43191 Allah seni yaa çok tatlısın 😂😂😂 baktım abdullaha kibar bi bey ama benim karizma anlayışıma uygun değil 🤭🤭🤭 Erson Hoca şeker derken iyi sıcak anlamında demiştim beyse beyler görnedeb iki dedikodunun zararı olmaz tabi 🤭 Erson Hoca bana göre çok tarz ve çok karizma bir adam yakışıklı da yani hiç Çorlu adamı değil gibi küpeleri saçları giyim tarzı falan beğendiğim bir tip. Allah ailelerine bağışlasın tabi 😂