pelin5353 bu benim tavrım değil şöyle anlatayım. Raporlu olan her çalışan bordroda tam kadro görünür ve onun yapması gereken iş bir başka çalışana verilir, bazı gebeler gebeliğin neredeyse tamamını raporla geçirir diğer iş paylaştırılan çalışanlarda ses yükseltir hem motivasyon olmaz hem de iş akışı durur bu durumda kurumsal bir firma değilseniz patron sizi bu durumu çözmeye ya da köklü şekilde halletmeye zorlar. Risk almamak için bu durumlarda maalesef seçici olmak durumunda kalırsınız. Ayrıca gebeliği hastalık gibi kullanan hemcinslerimiz son izin gününe kadar fedakarlık gösteren, gerçekten çalışamayacak kadar hasta olan gebelerinde aynı kefeye konulmasıns sebep olmuşlardır. Zaten hep öyle değil midir? ne dediniz hiç halim yoktu iş yeri rapor istedi 2-3 gün dinlenmeye ihtiyacınız vardı oysa bunun için bence rapora bile gerek yok haftada 2 gün bile fazladan izin verilmeli dinlenmeli ama maalesef suistimaller bu yaptırımlara sebep oluyor. O yüzden benim tavrım değil bu bir önlemdi. Bir de bebek doğduktan sonra da işi bırakanlar oluyor yerine birini almak eğitmek işi öğretmek öyle sanıldığı kadar kolay değil.