busra_sezer şöyle Fümeral Hoca telefonlara kesinlikle cevap veren bir hoca fakat dediğiniz gibi sizin de tecrübelerinize istinaden ben ameliyathane ekibine çok önem veririm gebeler çatala yatırmış arkadasımı acılması 9cm felan demişler yok bunu sezeryana alsınlar sırf ıkınmayı bilmediği için. Arkadasımda hayır demiş dogurmuş normal pisi pisine kesilicekti. Ben hemen bıraktım 4. Ayımda Ersona yöneldim bana ozaman bile 3d vermişti anadolu vermiyor biliyorsunuz. Bence vatana gidin hem 41 tl hemde ilgililer hoca olarakta refikada aynı durumu yaşarsınız telefonunu vermiyor ben aksam doğursam hastaneye ulaşmaklamı uğraşıcam öyle ilgi görüceksem giderim devlete yani zaten kendisi konya devletten gelmiş hala işini devlet tarzı yönetiyor ama Erson öyle değil hemen cevaplıyo o kadar hastanın içinde hemde takdir edilesi o yüzden ona haksızlık yapmak istemedim geri döndüm🤩