bende gebeliğimin başından beri erson hocama gidiyorum daha bana hiç sezeryan yapalım vs gibi hiç bir yönlendirme yapmadı şuan 31 haftalık hamileyim özel numarasınıda verdi istediğim zaman ulaşabiliyorum her sorumada cevap veriyor gayet memnunum kendisinden