saturn0908 deletedmom43191 internette 0 şeyler de satılıyor 2. El değildi insanlar oradan 0 eşyalar da satıyor bende satış yapıyorum buna ucuza kaçmak değil tasarruf olarak bakıyorum sizin bahsettiğiniz araba da benim istediğim modellerden değil zaten onlar uygun oluyor ha yine gidip aldım 0 ını mağazadan ama buna ucuza kaçmak olarak bakmak bence yanlış sonuç olarak kendi çocuğumun hiç bir şeyini asla eksik bırakacak değilim
deletedmom43191 saturn0908 simdide baktım aldigim araba 4 bine dusmus yani civile gitseniz illa ki begendiginiz olurdu
deletedmom43191 saturn0908 ayyy üsluba bak tamam cocugunu en dusunen sensin hey yarabbim sanki eksik ediyosun diyen oldu neyse okey
TKumsall saturn0908 5bine trendyoldan falanda alırdın bebek arabası güzel bir tane böyle yerler çok güvenli olmuyor
saturn0908 TKumsall evet biliyorum trendyolda falan olduğunu zaten Gardrops uygulamasından da ben kendim de satış yapıyorum yada denk düşen şeyler alıyorum başka yere yönlendirildiğim için oldu zaten o da benim hatam dı başkalarına yapılmasın diye yazmak istedim 🙂
ongen saturn0908 çok üzüldüm ya pislikler her yerdeler… Mübarek günde bu kadar insanın ahını alarak nasıl geçiriyorlar boğazlarından acaba.. hayrını görmesin insallah. Ama şikayet etsen de hiç bişey olmaz bizim komşu terzi de benzer şekilde dolandırılmış makina almış 12 bin dolandırılmış karakol tüketici haklarına başvur biz bişey yapamayız demiş. Uyanık olacağız başka çare kalmadı ne iyilik var artık ne adalet 😔
saturn0908 ongen başvurunca da bir şey çıkmıyor zaten avukat arkadaşım boşuna uğraşmana değmez bile dedi yüksek bir meblağ değil ama Allah bilir kaç kişiyi her gün böyle böyle dolandırıp ne kadar kazanıyorlardır
Gecekusu42 5 bin tl’ ye Trendyoldan bebek arabası, puseti , anne yanı beşiği ve anne bebek çantasını set olarak aldım ve gayet kaliteli memnunum biraz araştırarak alın her siteye güvenmeyin derim
saturn0908 Gecekusu42 zaten hepsini aldım da çoktan 5 bin tl ye o kadar şey nasıl satılıyor acaba merak ettim 😂 Gardrops uygulamasını da çoktan kullanıyorum zaten benim hatam dış uygulamaya yönlendirildim numaradan link attılar ve bir sitenin birebir aynı içeriğini kopyalamışlar profesyonellerdi yani her şeyin resmini videosunu detaylı da atmışlardı
Yazmelegi_ Gecekusu42 ay evet bende o seti kızıma 2023 yılında almıştım fiyatına göre de çok.iyi güzel ürünler ❤️
saturn0908 Talentedmom yok canım bana numara attı sonrasında whatsap üzerinden iletişime geçtik pazarama sitesinin arayüzünü birebir aynı kopyalamışlar link attı sitenin sahte olduğunu anlamadım bile profesyonelce yapmışlar yani pazarama müşteri hizmetlerini de arayıp uyarmak istedim ama hat düşmedi zaten artık uğraşmak istemedim bile Allah’ından bulsunlar
Gecekusu42 saturn0908 gerçekten niye gûldünüz anlamadım şuanda 5.200 TL bu sayfıklarım inanmamış olabilirsiniz ama ne diyim yani siz bilirsiniz
saturn0908 Gecekusu42 şaşırdığım için güldüm dalga geçmek maksatlı değil tabii yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın 🌸
gokbennn saturn0908 bu tür dolandırıcılık çok fazla bende dolap üzerinden dolandırılmıştım dyson süpürge alacaktım güyaa 3 sene önce 5750 tl dolandırıldım bu tür büyük şeyler süpürge bebek arabası telefon vs gibi bu sitelerden almak güvenli olmuyor
saturn0908 gokbennn ben de makine satmıştım daha önce de ilk defa büyük bir şey alıcaktım tecrübe oldu işte sağlık olsun yapacak bir şey yok