bende dolandırıldım aynı site üzerinden malesef 5000 bagi neo araba alacağkm diye aynı taktikle ikinci kez istediler yollamadım ikinciye. malesef her konuşmayı sosyal medya üzerinden sağladıkları için birşey çıkmıyor aramalar watsaptan mesajlar watssptan haram olsun . öbür tarafta biz alacaklı olacağız birkaç gün canım sıkıldı sonra hatırlamamaya çalıştım . birkaç gün aynı hesap açık kalmıştı birde