saturn0908 Gecekusu42 baktım ben beşiği büyük anne yanı olanlardan anladım ondan şaşırdım küçük beşiklerdenmiş
Gecekusu42 saturn0908 anne yanı diyince bu çıkıyor genelde park yatak demedim bilerek yanlış anlaşılmasın diye ama genede siz onu anladınız demek ki 😅
Gecekusu42 saturn0908 sadece arabaya vermektense o fiyatı beşiğin küçük olmasının bı önemi yok bu şekilde set almak daha mantıklı bence
saturn0908 Gecekusu42 evet park yatak gibi büyük anne yanı anladım bu beşiğin aynısının cibinliklisini ben de mağazadan bin tl ye aldım 😃
deletedmom43191 saturn0908 ayyy üsluba bak tamam cocugunu en dusunen sensin hey yarabbim sanki eksik ediyosun diyen oldu neyse okey
saturn0908 deletedmom43191 üslubumda ne var tövbe yarabbi 😂 bence siz üslubunuza bakın ben gayet sakin ve açıklayıcı bir cevap verdim hakaret mi ettim aşağıladım mı ne yaptım da üslubumda yanlış bir şey var
melegim91 saturn0908 Geçmiş olsun insanın elinde ki 3 kuruş paraya göz dikenlere haram zıkkım olsun yiyemesinler
aysgl330633 saturn0908 canım çok geçmiş olsun. Ne pislik insanlar var Yarabbi dolap gardırop letgo buralarda çok dolandırıcılık oluyor
saturn0908 aysgl330633 evet gerçekten yani bir insan nasıl bir bebek ihtiyacından dolandırıcık yapacak kadar kötü bir zihniyette olabilir insan inanamıyor Allah bizi böyle kötü insanlarla karşılaştırmasın 🤲🏻