Fetal neden yaptırıyorsunuz ? Cinsiyet tahmini dışında? Merak ediyorum, yani bir sorun olduğunda anne karnında düzeltilme ihtimali var mı ki, ya da sorun olunca kürtaj mı düşünülür , ben yaptırmadığım içim düşüncelerinizi merak ediyorum gerçekten , Eylül 13 de nasip olursa yavrumu kucağıma alacağım inşallah, yarın dr kontrolüm var yazarım cinsiyeti belli olursa inşallah buraya