UmutluYasam esra_1309 evet canım öyle istiyorumda duruma göre bakıcaz daha konuşmadık doktorumla 😊sen öğrendin mi cinsiyetini
esra_1309 betl99 evet canım tabii ki çok normal ben de ilk hamileliğimde öyleydim her şeyi bol bol aldım yaptım şimdi sakin sakin bekliyorum 😂😂
ekiminannesii esra_1309 ilk gebeliğim planlıydı ama bu sefer Kasım ayında korunmayı bırakmıştım şansıma Ocak ayında hamile kaldım tamamen tesadüf 😂
esra_1309 ekiminannesii tabi hayatım tamamen tesadüf olmuştur 😂 ne güzel işte Allah aratmasın hiç kimseye 😍
esra_1309 UmutluYasam hayır bugün kontrolüm var bakalım belki söyler ama biraz daha erken tabi belki testin sonucunu söylerken söyler hiç bilmiyorum 😂🙈
esra_1309 Yalova-sutlac hayırlısı inşallah sağlıkla gelsin tabi nasıl geleceklerini biz hiç bilemiyoruz ama gönlünden geçen olsun 😍
Missgod esra_1309 amin canım inşallah 🕊️🤍valla baya yoğun günler bekliyor çünkü oğluşum aşırı hareketli 5 dakikada nerde ne yapıuor anlayamıyorum😀😀
esra_1309 Missgod benimki kız ama benimki de öyle canım o yüzden geleceği hayal bile edemiyorum sadece 2-3 sene sonrasının umuduyla yaşıyorum 😂🙈
GozdeKB esra_1309 benimde kızım var Buda kız olursa iyi olur ama ailede erkek torun yok oğlanda olsa fena olmaz geçen sene oldu benim ama Trizomi 18 çıktı ve karnımda ölü doğum yaşadım o yüzden sağlıklı olması önemli cinsiyeti ne kadar merak etsekte 😊
esra_1309 GozdeKB evet tabii ki Allah sağlık versin hepimize ve bebeklerimize inşallah ama tabi insan merak ediyor yine de bakalım ne olacak buradan konuşuruz yine 🥰
bulut_cm Benim de 9+2 bugün kontrolümüz de var🥰 40 hafta olursa 6 Ekim ama Eylül ortasıyla bekleyeceğiz dedi doktorum bakalım artık benim doğum günüm de 21 Eylül kısmettt 🥹
esra_1309 bulut_cm hayırlısı canım sağlıkla gelsin de gerisi önemli değil normal ya da sezeryan hiç fark etmiyor