esra_1309 esra_1309 kızlar bebişimin yeni resmi geldi ve doktorumuz %90 cinsiyeti söyledi, sizce nedir? 😍
aysnklkn deryadursun benimde 1 oğlum 1 kızım var beklenmeyen bir gebelik oldu hala alışamadım 12+2 günlük şuan 😊
esra_1309 aysnklkn canım 12. Hafta gayet normal %90 dedi 1 ay sonra %100 söylerim dedi doktorumuz yanılmıyor genelde 🙈