pinaralis 12+1 bugün devlette kontrolüm vardı arkasını dönüp yatmış bebegım bu sekılde göremeyız dedı zaten devlet çok kısıtlı zaman aralığında muayene edıyor fotoğrafta vermedı bende istemeyı unuttum 😂
esra_1309 GozdeKB aramız çok azmış sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza ins 🥰 cinsiyet belli olunca yazbize
ekiminannesii esra_1309 ilk gebeliğim planlıydı ama bu sefer Kasım ayında korunmayı bırakmıştım şansıma Ocak ayında hamile kaldım tamamen tesadüf 😂
esra_1309 Missgod Allah sağlık ve kolaylıklar versin kuzum rabbim cennetinde buluştursun ins 🙏🏻 yoğun günler seni Bekliyor desene 🙈
esra_1309 GozdeKB yaniii erkek hissediyorum ama ilkinde de öyle hissetmiştim 😂 iki kız da süper olmaz mı bacım 🙈
Missgod esra_1309 amin canım inşallah 🕊️🤍valla baya yoğun günler bekliyor çünkü oğluşum aşırı hareketli 5 dakikada nerde ne yapıuor anlayamıyorum😀😀
GozdeKB esra_1309 benimde kızım var Buda kız olursa iyi olur ama ailede erkek torun yok oğlanda olsa fena olmaz geçen sene oldu benim ama Trizomi 18 çıktı ve karnımda ölü doğum yaşadım o yüzden sağlıklı olması önemli cinsiyeti ne kadar merak etsekte 😊
betl99 esra_1309 yok canım Cumartesi kontrolüm var ikili test vs yapılacak muhtemelen Zaten ben kendim öğrenmek istemiyorum doktor görse bile kardeşime söylettircem parti yapcam 😂
esra_1309 betl99 😂😂 bende ilkinde öyle yaptım şimdi evde bir video çekivercem uğraşacak halim yok yaa 😂
sevfur3006 Ben bu gün tam 13 devlet hastahanesinde rutin kontrollere gidiyorum iki gün önce gittim cinsiyeti gözüküyormu dedim yok daha neler bu haftada dedi önümüzdeki hafta bu gün özele gideceğim cinsiyet için devlette çok geç söylediklerini söylüyorlar
UmutluYasam esra_1309 tam 40 hafta 14 eylül gözüküyor 12+3 olduk bizde 💕 Doktor kararsız kaldım bir sonraki randevuda bakalım dedi 👼🏻🫠