vanilya_kokusu_ Aleyna_Yilmaz yerim yemesine de boğazım agrisa sonra isjsjsj ayın 18 i sezeryan oluyorum 😂
Aleyna_Yilmaz vanilya_kokusu_ 😂aman aman benim çok mide yanmam olmadı ama yeşil ekşi elma iyi geliyordu olduğu zamanlar.
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ Bebeğin kilosunu çok merak ediyorum valla 36+3 olacam.yarin bakayım kaç olmuş
annekiz6141 vanilya_kokusu_ bırde çok agır ve yaglı seyler yemeyın.. Ben sabah aç karnına tahınde yemiştim tatlı kaşığı 🥰
vanilya_kokusu_ annekiz6141 mide koruyucu alıyorum genelde ama bitti yarın yazdıracam ağır bisue yemiyorum valla bitane minik şeker yüzünden bu hale geldim
annekiz6141 vanilya_kokusu_ bende gavıscon denedim ama yok o nanelı akıde sekerı var ya boğaz agrımı da gecırdı 🙊
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ yaaa maşallah kız benim 34 haftalikenn 2600 du 🥹 çok heyecanlı ya senin bebiş de kız mı
merveclskn2 vanilya_kokusu_ Bende de öyle doktorum gaviscon şurup vermişti doktorunla görüş istersen bi o fayda ediyor bana da
annekiz6141 vanilya_kokusu_ ayy hıc bilmiyorum inanki abim almıs Ankara’dan anneme gelmıs hava alanına gelmek ıcın o zamanda kar falan vardı iptal oldu uçuşu anneme bırakmış 🙊😃 annem dedi bir dene dıye öyle denedım 🙊
buketdeniz19 vanilya_kokusu_ aynı sorun bendede var bende bende reflü çıktı ağzıma sürekli acı su geliyor ve acı tat var asla geçmiyor doktor ilaç verdi ama geçmedi
vanilya_kokusu_ buketdeniz19 bana pantges diye bir mide koruyucu verdi sabahları alınca ne yesem umrumda olmuyordu ama bitti dün bende deniyim belki yanmaz dedim yok annam bugün eziyet çekiyorum resmen 🥺🤦🏻♀️
buketdeniz19 vanilya_kokusu_ Bana da pronat diye bir şurup verdi naneli bişey ama varya asla fayda etmedi daha yeni olduğu için herhalde doğurana kadar böyle gidecek herhalde