fatmaduhan vanilya_kokusu_ ben her akşam sabaha kadar aynı dertten ölüyorum resmen günlük 1 kilo süt içiyorum resmen her 10 dk bir inanılmaz derecede ağrısı var öldürüyor resmen benide hem sade soda hem süt bu seferde midemi bozuyorum istifar esiyorum akşamları ağzıma bişe sürmeye korkuyorum
buketdeniz19 vanilya_kokusu_ Bana da pronat diye bir şurup verdi naneli bişey ama varya asla fayda etmedi daha yeni olduğu için herhalde doğurana kadar böyle gidecek herhalde
vanilya_kokusu_ buketdeniz19 çok zor bana iki hafta kaldı doğuma ama dayanamam öyle o zaman a kadar 🥺
Busra5222 vanilya_kokusu_ benim de çok yanıyor uyuyamıyorum geceleri mide bulntım hiç olmadı ama mide yanması beni mahvetti 🥹🥹
vanilya_kokusu_ Busra5222 çok zor uyumaya çalışılıyorum şuan yok boş 🥺uyusam belki geçer biraz 🤦🏻♀️ acil yarın hastaneye gitmem lazım
annekiz6141 vanilya_kokusu_ ayy hıc bilmiyorum inanki abim almıs Ankara’dan anneme gelmıs hava alanına gelmek ıcın o zamanda kar falan vardı iptal oldu uçuşu anneme bırakmış 🙊😃 annem dedi bir dene dıye öyle denedım 🙊
vanilya_kokusu_ annekiz6141 yaa ne güzel kız bir şişe süt bitirdim resmen bu nasıl bişey Allah’ım bebek makatt gelis oda etkiliyor mu acaba ya
ayten999 Ben lansor kullanıyorum dünya varmış ağlıyordum hem midem yanıyor hem kusuyordum doktorum hergün içebilirsin demişti ama ben arada alıyorum
esrashnn01 vanilya_kokusu_ en fayda sağlayan şey gaviscon canım rennie bende hiçbir işe yaramadı bende yanma ile ağrı aynı anda oluyor 31 haftalığım şu an kaburgam kırılıyor gibi hissediyorum midem yanmaya başlayınca gaviscon baya iyi geliyor
Admsarzu vanilya_kokusu_ bu aralar bende berbatım hatta hastanelik oldum kustum baya bir mide ağrısı yanmasından ama bebek iyiydi şükür gebelik zehirlenmesinden korktuk kusunca afedersin. Süt iyi geliyor bana valla bide muz ve üzerine tahin
demirrleydi_ vanilya_kokusu_ nasıl oldun kuzum bana yoğurt iyi geliyordu direk dolaptan alıp kaşık kaşık yiyordum rahatlatıyodu o yanma insanı deli ediyor gerçekten
Zeliha_gny vanilya_kokusu_ normal karbonati bi tatli kasigi agziniza koyun suyla çalkalayip yutun bana dua edeceksiniz ben kizimdada ictim şuan 5 yasinda oglumdada içtim doguma kadar ve şuan dogum olali 4 ay oldu hic bir sorun yasamadim cok sukur sizde icin ve dua edersiniz bana
Zeliha_gny Busra5222 hyr normal agxiniza koyun suyla agiz icinde çalkalayip yutun vallahi aninda geviyor hergun her yandiginda için ben kilolarca ictim doguma kadar hic bisey olmaz