vanilya_kokusu_ Kızlar ölüyorum ya hiç bişey ise yaramıyo 😭 süt içtim boş sade SODA işe yaramadı renie aynı resmen tüm kaburgalarım a kadar atmış durumda 🤦🏻♀️😭😫☹️mide koruyucu kulaniyrum normalde oda bitti dün ay kafamı duvara vuracam şimdi 🤮😥😭
annebebeka vanilya_kokusu_ aslında elma yemekte iyi geliyor, biraz saçma gelicek ama köftelik bulgur da çok etkili bir avuç kadar değilde daha az lazım, kuru olsa yeter mide ilacım bittiğinde ondan yiyiorum iyi geliyor😅
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ zaten bitane şeker yedim bu hale girdim bacım ya 😭yarın kontrolum var ilax isticem iki hafta öyle dayanamam 🥺kız bize bişey kalmadı 😭
bsrbrkysr184_ vanilya_kokusu_ ay ozamn yeme canım herkesin bünyesi farklı Evet çoook az kaldı cuma benim kontrol var 🥰
Aleyna_Yilmaz vanilya_kokusu_ Benim bir yakınım yanma olduğunda buz yediğini iyi geldiğini söylemişti deneyin isterseniz.
vanilya_kokusu_ Aleyna_Yilmaz yerim yemesine de boğazım agrisa sonra isjsjsj ayın 18 i sezeryan oluyorum 😂
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ Bebeğin kilosunu çok merak ediyorum valla 36+3 olacam.yarin bakayım kaç olmuş
annekiz6141 vanilya_kokusu_ bırde çok agır ve yaglı seyler yemeyın.. Ben sabah aç karnına tahınde yemiştim tatlı kaşığı 🥰