Fatley zuzulice elimden geleni yapacağım bugün için inşallah birşey olmaz yani özel yapmam gereken birşey yok degilmi yatacağım sadeve bir de düşük riski ne zaman biter ki acaba
zuzulice Canım bana bugun dinlen yarın kendini yormadan günlük yasamına donebilirsin dediler ama yinede en az üç gün çok dikkatli ol
zuzulice Fatley benim oğlum olacak Allah nasip ederse güçlü bebekler olacaklar inşallah birşey olmaz canim
zuzulice Fatley ikiside sağlikli küçük adamlar olacak inşallah beni şu bekleme sureci az yıpratsada siz bana umut verdiniz birbirlerimizin duaları ile iyi haberler aliriz inşallah🤲
Fatley zuzulice seni rahatsız ediyorum ama birşey soracağım şimdi eve geldiğimde biraz yürürüm böyle karnimda işlem yapılan yere yakın yerde sanki damar damae üzerine biter gibi ağrım oldu epey zorladı sende oldu mu sıkıntı mıdid
Fatley zuzulice umudunu kaybetme zaten O olmazsa hayat çok zor olur herşey güzel olcak korkularımız olacak her zaman ama olsun dualar koruyacak bu veletleri
zuzulice Fatley hafif kramp tarzı yani dogrulunca kasılırcasına hafif bir ağrim oldu iki gün canım ve rahatsız olmam asla ama cok yeniyim burada bazen farkedemiyorum mesajları
Fatley zuzulice valla benim mesajlarımı hemen görüyorsun çok saol , evet aynen öyle bir ağrı sanki yürüdüğünde oldu şimdi uzanınca geçti çok şükür insan korkuyor ya ne bileyim endişe ettim bir anda 😊
zuzulice Ben iğne yapilan yeri bile anlayamadım daha sonra kimisinde hafif kızarıklık olabiliyormuş benim amniyosentezden ikinci gece misafirim geldi o gece uzanamadım diye biraz rahatsizlandim panik yaptim bir hafta sonra başka bir özel doktora gittim amniyosentezden bahsetmedim hiç suyu çok az azalmiş bebeğin dedi sonra anlattim ona oda fazla sorun etmedi o kendini tamamliyabilcek miktarda azalmiş dedi ama burada bol su icin yaziyodu bazisida maden suyu yazmişti doktor bu konuda bişi demedi bana
Fatley zuzulice bana da su ile ilgili birşey demedi yeterli suyu var dedi yatacaksın dinleneceksin dedi bakalım inşallah iyi olacak ağrım geçer
enfla zuzulice cnm mesajına denk geldm sımdı havuc suyu içebilirsin faydası oluyor cidden taze sıkılmıs olcak 🤗
Fatley zuzulice kusura bakma canım ya yeni farkettim çok şükür iyiyim arada ağrım oluyor ama doktor da normal dedi Inşallah atılacağız oğlumla bu günleri sen nasılsın? Acaba bi arasan mı sen hastaneyi sonuç sormak için
zuzulice Fatley sevindim iyi olmana ben nereyi arıcamı bilmiyorumki eğitim araştırmada yaptirdım ben o zaman onlara sordugumda size mesaj gelicek dediler bende onlara sonucu bildircekmişim nerden sınuc öğreneceğimi bir bilsem😞
Fatley zuzulice eğitim araştırmanın telefonu falan vardır internetten biraz baksana belki bir yolunu bulursun hangi eğitim araştırma bende bakarım istersen . Arada sol tarafım ağrıyor ama normal diye düşünmek istiyorum 😊
Fatley zuzulice sakarya eğitim araştırmaydı sanki web de online işlemler var tetkik sonucu bakabiliyorsun ekran görüntüsü gönderemedim bi bakar mısın
zuzulice Bu arada Sakarya eğitim araştirma hastanesinde yaptirdim bir numara aldim labaratuar diye ama cevap veren yok şu anda tam 15 gun oldu ben yaptirali