zuzulice bende onu okudum da doktor 72 saat önemli dedi bana , kendini yorma dedi. değişik hikayelerde okudum ama amiosentez sonrası 10 olmuş düşük yapmış onlar gözümü korkuttu . gerçi doktorlar buna amiosentez sebep olmuş demiyolarmış. valla çok streli ya bu anı bekle sonra sonucu bekle sonra detaylı sonucu bekle. inşallah bundan sonraki sakin bir hamilelik yaşarız.