Fatley insan vücudunu tanıyorsa sıkıntı olmaz bence ben düşük riskini hiç düşünmedim 300/500 de 1 kişi yapıyormuş. Ben olduğum gün bile yatmadım siz öyle yapmayın tabi:) içinizden umudunuzu hiç kaybetmeyin yani kimse istemez ama hasta da doğsa evlat evlattır sana, yaşamına zararı olmadığı sürece kabullenmeyi öğren. En kötüye de mucizeye de ortada kalmaya çalışın. Korkmanız, ağlamanız, üzülmeniz emin olun ona daha fazla zarar verecek tabi ki bunu hiçbir anne istemez. Özellikle eşiniz yanınızda ise bu sonuç süresini sürekli film, eğlence, aile ve arkadaşlarla geçirmeye yalnız kalmamaya çalışın özellikle bu konuyu da çok açtırmayın.