zuzulice ay orasını hiç sorma zaten battık resmen :) amiosentez için 1500 dokurum alacakk biz birde genetik diye bir yere göndereceğiz tüm araştırmalar yapılsın diye orası da 2000 tl alıyor malesef. gerçi hem iyi geçsin hemde sonuç iyi çıksın ben herşeye razıyım. bugun çok ağrım var karnım altı inanılmaz ağrıyor mantar oldu sanırım biraz enfeksyon falan var diye korkuyorum o yüzden yarın da izin alıp evde kalmak gibi planım var salı da 12: 30 da gideceğiz allahın izni ile dua et olur mu yani ne bileyim hamile duası tutar belki:) bu arada senle konuşmak iyi geldi bana çok sağol