[bilinmeyen] çok sevindim inşallah amniyosentez de temiz gelir, bebeğiniz sağlıklı bir şekilde afiyetle dünyaya gözlerini açar 🙏🏼 Bizde şimdi geldik doktordan bebekte herhangi bir sıkıntı görünmüyor ama 12. Haftadaki ense kalınlığı yüzünden sebebini araştırmak adına bize de amniyosentez önerdi. Bizde bugün 16+3üz. Bakalım henüz karar vermedik yaptırmak açısından çünkü zaten nifty testini yaptırdık farklı bir doktor araştırıyoruz inşallah buluruz 🙏🏼💕