Ben yaptırdım. Hiçte korkulacak bisi yoktu. Sinek ısırığı gibi bi acı verdi iğne. 10dk uzanıp kalktım. Günlük hayatıma devam ettim 🙂 1,5 ay oldu yaptırali. İnternetten yorumları okuyup o kadar gözümüzü korkutmuştuk ki eşimle, yaptırınca bumuydu dedik