birazbilgi O heyecanı anlıyorum, benim de ilk gebeliğim ama keseyi gördükten sonra acaba kalbi de atıyor mu, sağlıklı mı diye ekstra düşünmek de yorabilir diye dedim, zaman geçmiyor çünkü bebişlerimizi görmek istediğimizden. 😊 Rabb’im hayırlısını versin, inşallah kalp atışını da duyarsınız gittiğinizde.🌸