Son adet tarihim 4 şubat, beklenen adet tarihi 4 mart. 27-28 şubatta ve 1 martta testte pozitif gördüm. 2 mart pazartesi sabahı da sağlık ocağına kan tahlili verdim beta 275 çıktı. Doktorum perşembe günü tekrar beta artışını kontrol edebilmek için kan vermemi ve haftaya da kadın doğum doktoruna gitmemi önerdi. Kadın doğuma gittiğimde 5+0 oluyor. Keseyi bu zamanda gören oldu mu? Birde betam sizce normal mi adetime 2 gün varken 275 çıktı.