merveasdf birazbilgi yani benim söylediğim etraftan duyma bilgi gerçekten böyle bir şey kanıtlanmış mıdır bilmiyorum
birazbilgi parla94 yaa çok güzel. biz de çarşamba gideceğiz tam 5+0 oluyor inşallah biz de görürüz çok sevindim sizin adınıza 💕
parla94 birazbilgi Çok sağolun. sat 31 ocak bende 5+0 da gittim ultrasonda 4 haftalık görünüyor normal dedi adet tarihine göre
birazbilgi parla94 bakalım o kadar merak ediyorum ki ben de süreç nasıl ilerliyor hiç bilmiyorum ilk gebeliğim her konuda çok heyecanlı ve bir o kadar da bilgisizim hepimiz için en güzel şekilde ilerler inşallah