parla94 derya_1010 Evet ramazan bitince daha hafif bir düzene geçeceğim inşallah. doktor kontrolüne gittini zmi siz?
derya_1010 parla94 ben daha yeni gidicem ultrasonla görmek için ilk gittiğimde görülmedi kandan ölçüm alındı geri geldim çok yeni normal diye biliyorum
benimsin21 derya_1010 Kiloya aşırı takıntılı biriyim. İnş fazla kilo almam önceki hamileliğimde 13 kilo aldım.
alinaaden derya_1010 bütün sağlıksız şeyleri istiyor canım ilk zamanlar takmazdım cips kola çikolata yerdim bol bol 24 hafta olduk dikkat etmeye calisiyorum ama canım çok çekiyor bana kalsa 3-4 paket cips yerim yani bunu yapmamak için bol bol meyve yiyorum 🥲
derya_1010 alinaaden 😂 bende öyleydim bi kaç gün dişini sık geçiyor o his sağlıklı yiyeceklere yönelll doğuma yakın istediğini ye 😅
umutlubirii Ekşi ne varsa çekiyor. Koruk istiyorum onu böyle tuzlayıp yiycem hiçbir yerde yok. Çağla çıkmış yeni yeni. Biraz belki onla avuturum kendimi 🥹
[silindi] umutlubirii benimde hep ağaçtaki meyveleri çekiyor ve hiçbirinide yiyemedim henüz.üzüm koruğu, şeftali, badem,çağla,erik sabırla bekliyorum
umutlubirii derya_1010 Çağlayı trendyoldan hamile marketim sayfasından sipariş ettim etikte geliyor ama istediğimiz eksiklikte olur mu bilemiyorum
derya_1010 benimsin21 o takıntı kilo alınca geçicek taktığın şey kilo olmamalı ya onun çaresi bi spora bakar 😊
derya_1010 parla94 ben gittim alttan baktırdım keseye çok küçük olduğu için görünmüyordu gayet sağlıklı dedi çok şükür 🥰
derya_1010 parla94 yok ben zaten ilk öğrendiğimde yaptım 177 idi 2. Tahlilimide 27 sinde yaptırdım 970 çıktıydı bugün 4 ü bakmaya gerek duymadı sanırım direk keseye baktık 😊 darısı başına inşallah sağlıklı haberlerle gel 🤲🏻
benimsin21 derya_1010 Sporsuz bir şekilde doğumdan hemen sonra eski kiloma düştüm ama göbeğim düzgün durmadı. Çatlaklar yüzünden. 50 kilonun üstüne çıkmak istemiyorum 1.55 boyum var dün kiloma baktm 56 olmuşum bir ay önce bile değildi 55tm bu kdr hızlı kilo aldıran şey ne acaba diye düşünüyorum. Doğru düzgün yemek de yiyemiyorum.
parla94 derya_1010 inşallah :) yanlış ifade ettim kusura bakmayın. d vit, folik asit, tam kan gibi şeyler istedi mi takviye vs için