parla94 derya_1010 inşallah :) yanlış ifade ettim kusura bakmayın. d vit, folik asit, tam kan gibi şeyler istedi mi takviye vs için
derya_1010 parla94 bunları zaten sağlık ocağı size söylemiş olması Lazım bakmış olması lazım tahlille sizin sağlık ocağına bildirmeniz gerekiyor ki herşeyinizi onlar takip ediyor gitmedin mi hiç yoksa ?
parla94 derya_1010 gittim yapıldı tahlilim de kadın doğum uzmanı ekstra bir şey istiyor mu acaba diye sordum.
benimsin21 derya_1010 Sporsuz bir şekilde doğumdan hemen sonra eski kiloma düştüm ama göbeğim düzgün durmadı. Çatlaklar yüzünden. 50 kilonun üstüne çıkmak istemiyorum 1.55 boyum var dün kiloma baktm 56 olmuşum bir ay önce bile değildi 55tm bu kdr hızlı kilo aldıran şey ne acaba diye düşünüyorum. Doğru düzgün yemek de yiyemiyorum.
derya_1010 benimsin21 Bi baktırın ama bunun için kendinizi üzmeyin ne hastalıklarla uğraşan insanlar var bununda bi nedeni vardır illaki
benimsin21 derya_1010 Kan vermiştim herşeye bakıldı o zmn gebelik için vermiştim herşey normal. Tahlillerin çok iyi sadece açlık kan şekeri düşüktü kendini yorma yediklerine 3 öğün dikkat et dedi. Allah tüm hastalara şifa versin inş. Kilo konusunda takıntılı olabilirim ama bu halime de şükür
NilVibe bsrelif Benim de ya ölüyorum erik diye, ben her kış zaten erik ve çağla istiyordum canım çok çekiyordu, şimdi daha çok çekiyor haliyle. Bu aşerme mi bilmiyorum ama 😄
benimsin21 derya_1010 18 mart kadın doğum randevum var anca o zmn gidip sorarm normal mi değil mi diye.
derya_1010 benimsin21 normal bi durum değil zaten o yüzden baktır tek doktor görüşüyle olmuyor hadi hayırlısı inşallah